میوه و تره بار اینترنتی تبریز

وبلاگ فروشگاه اینترنتی میوه و تره بار زیتون در تبریز

وبلاگ فروشگاه اینترنتی میوه و تره بار زیتون در تبریز

میوه و تره بار اینترنتی تبریز

عرضه مستقیم میوه و تره بار بصورت خرده و عمده، از میدان بزرگ میوه و تره بار با ارسال رایگان در تبریز. ابتدا محصولات مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. با پیک محصولات را در آدرس مورد نظر خود تحویل بگیرید و بعد هزینه آنرا پرداخت نمایید. اگر از کیفیت محصولات راضی نبودید بدون پرداخت هیچ هزینه ای با همان پیک ، محصولات را پس بدهید.

مسافت های طولانی، هزینه رفت و آمد، و از همه مهمتر کمبود وقت، سبب می شوند که امروزه خرید کردن به فعالیتی دشوار و وقت گیر تبدیل گردد.
میوه و تره بار فروشی زیتون از سال 1372 در زمینه ی فروش محصول باغی و زراعی  فعالیت دارد. این فروشگاه در راستای مشتری مداری و با هدف توسعه ی شبکه ی فروش خود، و جهت حل مشکلات خریدهای سنتی و فیزیکی، فعالیت تجارت الکترونیکی را نیز در دستور کار خود قرار داد و در همین راستا اقدام به انتشار وب سایت فروشگاهی خود نموده است. 
میوه و تره بار فروشی زیتون اکنون با اتکا به تجربه های خود در تجارت و مشتر‌ی مداری و با بهره گیری از جدیدترین فناوری ها در صنعت ارتباطات، اقدام به ایجاد مرکز خرید اینترنتی خود نموده تا خرید بار دیگر عملی لذت بخش برای مشتریان پر مشغله در عصر ارتباطات باشد. 
خدمت رسانی به مشتری، جزو برنامه های اصلی کاری ما بوده و هست. بر همین اساس، تمام سعی و تلاش ما این بوده که رضایت خاطر مشتری تأمین شده و تجربه خوبی از خرید، در ذهن مشتریان عزیز نقش بندد.
ما ارسال کالا،  برای شما مشتریان در نظر گرفته ایم تا شما بدون اتلاف وقت، در راحت ترین مکان ممکن (منزل، محل کار، یا ...)، قادر باشید متنوع ترین محصولات را با هم مقایسه کرده و پس از ارزیابی کمی و کیفی، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

چرا میوه و تره بار زیتون؟


میوه و تره بار فروشی زیتون به عرضه انواع محصولات باغی و زراعی می پردازد. برتری میوه و تره بار فروشی زیتون و موفقیت در بازارهای رقابتی، نتیجه ویژگی های مهم زیر می باشد:

tickتحویل سریع درب منزل
tick قیمت میدان تره بار و پایین تر از میوه و تره بار فروشی ها
tick ارسال با پیک در تبریز 
tick عرضه میوه و تره بار تازه، بدون واسطه